Returret & klager

Produktgaranti
Klage
Returret
Tilfredshedsgaranti
Transportskader

 



Produktgaranti
 


Når du handler på tvophaeng.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger. Hvis du ønsker at returnere en vare, skal du meddel os dette per telefon eller email inden returnering.

 

 


 

Klage 

Hvordan behandler vi din klage?

Naturligvis ønsker vi, at du er tilfreds når du handler med os. På baggrund af din klage prøver vi på at finde en løsning, som du kan være tilfreds med. Hertil kommer at din klage for os er en tilgang til, at finde ud af hvordan vi kan forbedre vor service.
Hvis du føler din klage ikke bliver behandlet ordentligt af personalet hos TVOphaeng. Dk, eller hvis du ikke er tilfreds med købsafviklingen på vor hjemmeside, eller at din klage ikke er behandlet til din tilfredshed, vil vi gerne vide dette.

Eksempler på klager:

  • Du er ikke tilfreds med det købte produkt
  • Du føler dig dårligt bahandlet
  • Du ikke føler at din klage er taget alvorligt nok
  • Du ikke er indforstået med en tidligere beslutning, som er taget af os, eller du har yderligere argumenter.
Hvordan og hvor kan man klage?
Du kan sende din klage via e-mail:
info@tvophaeng.dk
Afdeling forbrugeranmærkninger
Du kan sende din klage brev:

TVophaeng.dk
Afdeling Forbrugeranmærkninger 
J.L.Heibergsvej 107

5230 Odense M


Du vil modtage en skriftlig meddelelse (e-mail) for modtagelsen af din klage.
Hvornår bliver din klage ikke behandlet?
Din klage bliver ikke behandlet, hvis vi ikke får dit navn og adresse.
Af hvem og hvornår får du en udtalelse?
På det tidspunkt, hvor din klage når frem til os, skal hændelsen ikke være ældre end 2 måneder. Du vil modtage et brev fra afdelingslederen.
Klager over udførelsen af en ordre, skal være inden for en rimelig tid, udførligt beskrevet og formidlet klart, efter at du har opdaget manglen.
Klager fra virksomheder besvares inden for en periode på 14 dage fra datoen for modtagelsen. Hvis arbejdet kræver længere tid, vil virksomheden inden for en frist på 14 dage, få en foreløbig rapport og en erklæring om, hvornår de kan forvente det endelige resultat.

 

 


 

Returnering

Det er muligt at returnere varer indenfor 30 hverdage. Du får varens pris refunderet så hurtigt som muligt, og ikke senere end 30 dage efter. Tilbagebetalingen vil foregår på samme måde som den oprindelige betaling, d.v.s hvis du har betalt med kreditkort sættes beløbet ind på kontoen der er tilknyttet kreditkortet, hvis du har betalt med bankoverførsel, bedes du oplyse reg. Og konto nr.

Varen, der sendes retur, skal være ubrugt, ubeskadiget og i originalpakningen. Derudover skal der vedlægges en kopi af faktura eller følgesedlen.

Varer som sendes retur skal være ubrugte, ubeskadigede og i originalpakning og være beskyttet af en yderpakning. Endvidere skal der vedlægges en kopi af regningen eller følgesedlen. Du skal betale for returforsendelse.  

Nedenfor er der et link, hvor en forudfyldt retur label kan printes ud.

Til Online returforsendelse

 

BEMÆRK: Du skal betale for returneringen.

Afhentning af UPS eller UPS Paket Shop. Forsendelsesomkostninger kr. 59,-
Hvis du selv sender varen tilbage, skal du betale forsendelsesomkostningerne.

BEMÆRK: Tag kontakt til os per telefon eller email inden returneringen af varen, så vil du modtage de nødvendige informationer om returneringen.

Tilfredshedsgaranti

Tilfredse kunder er den bedste reklame for vores firma. Derfor giver vi en tilfredshedsgaranti. De vil derfor glæde os, hvis du straks fortæller os, hvis der er noget som ikke er i orden.

Du har 30 dages fortrydelsesret, når du handler på tvophaeng.dk. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen.

Emballage og varens stand, når du sender den tilbage. Fortrydelsesretten kan kun udnyttes, hvis varen tilbageleveres i væsentligt samme stand og mængde. Fortrydelsesretten bortfalder derfor, hvis du bruger varen på en måde, som helt åbenbart forringer varens salgsværdi væsentligt.

Ved køb af ophæng til tv, monitorer, iPads og lign. er den originale emballage altid en væsentlig del af varens værdi. Emballagen skal derfor altid sendes med retur, for at betingelserne for at udøve fortrydelsesretten er opfyldt.

Du kan også fortryde købet ved at nægte at modtage.

Efter modtagelse og gennemgang af varen, refunderes varens pris hurtigst muligt og ikke senere end 14 dage efter vi har modtaget varen retur. Tilbagebetalingen vil foregår på samme måde som den oprindelige betaling, d.v.s hvis du har betalt med kreditkort sættes beløbet ind på kontoen der er tilknyttet kreditkortet, hvis du har betalt med bankoverførsel, bedes du oplyse reg. Og konto nr.

 

 


 

Returforsendelse

Til Online returforsendelse
 
Punkt 1: Angiv dit ordre- og postnummer nedenfor.
Punkt 2: Bestilling og produkt
     Find den vare som du vil sende tilbage og klik på på ordren for at sende en vare fra denne ordre tilbage.
Punkt 3: Adresseinformation
Punkt 4: Her besvarer vi de vigtigste spørgsmål angående returforsendelse af din ordre
Punkt 5: Vælg den ønskede returneringsmåde. Returforsendelsen er ikke gratis, vi trækker fragtbeløbet fra, inden vi tilbagebetaler penge til dig, hvis du      anvender retursedlen fra os. 

     Du kann vælge mellem følgende type forsendelser:
             - Afhentning af UPS eller UPS Paket Shop. Forsendelsesomkostninger kr. 59,-
             - Hvis du selv sender varen tilbage, skal du betale forsendelsesomkostningerne.
Punkt 6: Returetiket
Print returlabel og returoversigten ud. Vi sender returdokumenterne til dig per E-Mail.

 


 

Transportskader


Varer, som du har modtaget fra tvophaeng.dk, er testet og pakket med stor omhu. Hvis du modtager en levering, hvor emballagen er stærk beskadiget, skal du nægte modtagelsen og straks informere tvophaeng.dk.

Varer, som returneres til tvophaeng.dk, skal også pakkes omhyggeligt, så transportskaber undgås. Varer, som returneres, og som har transportskaber vil ikke blive modtaget.